Portefeuillehouder
Segers T.C.

Status
Gereed

Planning
Startdatum: 31-12-2014
Einddatum: 30-12-2015

In het 1e kwartaal van 2015 wordt gevraagd naar de wensen en behoeften van de burgers. Daarin komen o.a. aan de orde de openingstijden, de klanttevredenheid over de dienstverlening / contacten, de cultuur, de vraag ‘Wat had u anders willen zien’, etc. Op basis van de uitkomsten wordt medio 2015 een voorstel gedaan over de openingstijden en het instellen van een klacht- en verbeterlijn. Omdat wij na het instellen van de klacht- en verbeterlijn permanent signalen krijgen, stellen wij voor deze uitgebreide en bewerkelijke enquete om de vier (in plaats van twee) jaar te houden.



Toelichting

Op 22 december 2015 heeft het college besloten om een klacht- en verbeterlijn in te stellen. Omdat dit punt in het coalitieakkoord is opgenomen is de raad door middel van een memo op 12 januari 2016 geïnformeerd

G

Kwaliteit

G

Tijd

G

Geld